Algemene functieomschrijving
Om de ontwikkeling van de activiteit te ondersteunen, zoekt Citeco voor onmiddellijke indiensttreding een Administratief en HR-beheerder (28,5 uur/week).
Hoofdtaken (na een opleidingsperiode):
- Boekhouding (50%): codering en validatie van basis boekhoudkundige verrichtingen (aankopen, verkopen, financieel, loonboekingen), opvolging van klantbetalingen, leveranciersbetalingen, ondersteuning aan het boekhoudkantoor.
- HR (20%): In/OUT codering van nieuwe contracten, codering van maandelijkse prestaties, beheer van personeelsverlof, opvolging van opleidingen en beheer van tijdelijke werkloosheid.
- Preventie (20%): opstellen en opvolging van het Globaal Preventieplan, opvolging van de wetgeving over welzijn op het werk (na opleiding), beheer arbeidsgeneeskunde.
- Administratief (10%): administratieve ondersteuning (leveranciers, contracten, rapporten, projecten).
Profiel
- Opleiding: minimum bachelor of gelijkwaardig door ervaring in de volgende domeinen: administratief beheer, directiesecretariaat, boekhouding, HR.
- Voorafgaande ervaring van 3 jaar in een gelijkaardige functie.
- Grote administratieve nauwkeurigheid.
- Beheersing van Office-pakket en vlot met informatica.
- Vermogen om de verschillende aspecten van de functie te leren en zich erin te bekwamen.
- Georganiseerd en methodisch.
- Open voor verschil en handicap.
- Bereidheid om deel uit te maken van een zinvol project.
- Kennis van het boekhoudprogramma Winbooks on web is een pluspunt.
Voorwaarden
Contract van 28,5 uur/week voor bepaalde duur (6 maanden), met evolutie naar een onbepaalde duur. Barema conform de MW-sector (PC 327.02) met maaltijdcheques van 7,00€, GSM-abonnement, hospitalisatieverzekering na 1 jaar en tussenkomst in verplaatsingskosten.
Meer info over Citeco en contactgegevens om te solliciteren.
