De vzw Les Jeunes Jardiniers zoekt een nieuwe medewerker: polyvalent beheerder (m/v/x)
De vzw “les Jeunes Jardiniers”, opgericht in 1975, is een Maatwerkbedrijf erkend door de COCOF. Er werken 145 mensen, waarvan 105 personen met een handicap.
De activiteiten zijn gericht op het aanleggen en onderhouden van tuinen: aanleg van gazons, aanplantingen, onderhoud, vellen en snoeien van bomen, terrasaanleg, plaatsen van omheiningen, tegels, bestrating en tuinmetselwerk.
We werken in het hele Brussels Gewest en de directe omgeving. Onze klanten zijn privépersonen, bedrijven of overheidsdiensten.
Werkplaats:
LES JEUNES JARDINIERS VZW – Alsembergsesteenweg 1393 – 1180 Brussel.
Opdracht:
Onder het gezag van de Algemeen Directeur zal hij/zij deelnemen aan de reorganisatie van het bedrijf via acties in de verschillende afdelingen van zijn/haar departement, namelijk:
Mechanische werkplaats:
Deze structureren zodat het een echte ondersteuning wordt voor de bedrijfsactiviteiten
Een werkopvolgingssysteem creëren
Een strategie voor “tuingereedschap” ontwikkelen
Het bestaande wagenpark beheren (materieel + voertuigen) en de aankoop van nieuwe voertuigen
Aankoopdienst:
Beheer van aankopen in samenwerking met de commerciële afdeling
Aankoop van werkkledij in samenwerking met de preventieadviseur
Beheer van het terrein:
Voorraadbeheer
Opstellen en implementeren van een circulatieplan
Een echt afvalbeheer ontwikkelen (groen, inert…)
De opening en sluiting van de lokalen organiseren
Magazijn & voorraad:
Nuttig bijdragen aan de bedrijfsactiviteiten
Creatie van een beheersysteem voor gebruikte goederen (per werf, per team)
Beheer van gereedschap en materieel gebruikt door de tuiniers
Beheer van de werkkleding voorraad
Gebouwonderhoud
Identificeren, inventariseren en plannen van alle onderhouds-, inrichtings- en herstellingswerken van het bedrijf
Een jaarlijks uitvoeringsplan en investeringsbudget voorstellen
Dringende problemen efficiënt oplossen
Schoonmaakdienst
Opvolging van het onderhoud van sanitair, kleedkamers en leefruimtes van het bedrijf
Toewijzing van personeel en beheer van benodigdheden
Zorgen dat de lokalen volgens een vastgesteld schema worden schoongemaakt
Profiel:
- Kwalificatieniveau: bachelor/master of relevante ervaring in een van de betrokken domeinen
- Een echte people manager zijn en niet bang zijn om conflictsituaties te beheren
- Beheersing van Office-pakket en in staat zijn om interne bedrijfssystemen onder de knie te krijgen
- Vermogen om oplossingen voor te stellen, creativiteit en budgetbewustzijn tonen
- Bewezen organisatorische en relationele vaardigheden
- Vermogen om proactief en zelfstandig te werken met waardering voor teamwork
- Regelmaat, nauwkeurigheid en voorbeeldigheid
- Sterke sociale ingesteldheid en affiniteit met de gehandicaptensector
- Kennis van het Nederlands is een pluspunt
Aanbod:
We bieden een gevarieerde functie waarin u essentieel bijdraagt aan de goede werking van de organisatie. U geniet de voordelen van een menselijk en dynamisch bedrijf.
- 100% COD
- Salaris volgens de barema’s van de non-profitsector (PC327.02)
- Maaltijdcheques (na 3 maanden anciënniteit)
Indiensttreding: zo snel mogelijk
Kandidaturen indienen:
Gelieve uw motivatiebrief en CV te sturen naar: aurore.andrianne@lesjeunesjardiniers.be.