Kwaliteit van de dienstverlening

De Brusselse Maatwerkbedrijven bieden betrouwbare, gecertificeerde diensten die door hun klanten worden geprezen. Kwaliteit, professionaliteit en gegarandeerde sociale impact.

MW = Kwaliteitsgarantie

Diensten van hoge kwaliteit erkend door de klanten van MW

De Brusselse Maatwerkbedrijven (MW) stellen de tevredenheid van hun klanten centraal. De resultaten van enquêtes onder verschillende partners getuigen van een hoog niveau van kwaliteit, betrouwbaarheid en professionaliteit.

Travailleurs concentrés dans une entreprise de travail adapté
Travailleurs de l'entreprise de travail adapté Travie en action

Een hoge klanttevredenheid

Recente enquêtes binnen verschillende MW bevestigen dat de grote meerderheid van de klanten zeer tevreden is over de geleverde diensten:

Kwaliteit van de diensten

tevredenheid
+ 0 %

Naleving van de deadlines

tevreden of zeer tevreden klanten bijna
près de 0 %

Communicatie en opvolging

tevreden of zeer tevreden klanten
0 %

Prijs-kwaliteitverhouding

vinden dat de MW een uitstekende meerwaarde bieden
0 %

Een uitstekende Net Promoter Score

Deze resultaten vertalen zich in een Net Promoter Score van 55, die als uitstekend wordt beschouwd, en in aanbevelingspercentages tot 100% van de klanten die bereid zijn hun MW aan een derde aan te bevelen.

De klantentrouw, die vaak al vele jaren met dezelfde MW samenwerken, bevestigt deze vertrouwensrelatie.

Aanbevelingspercentage tot 100%

Maximale tevredenheid

Duidelijke keuzecriteria

Klanten kiezen de MW vooral vanwege de kwaliteit van hun werk, maar ook vanwege hun sociale waarde, die door meer dan de helft van de respondenten als een belangrijk criterium wordt genoemd. De concurrerende prijs van de diensten versterkt deze aantrekkelijkheid.

Kwaliteit van hun werk

Sociale waarde

Concurrerende prijs

Personne avec trisomie 21 en milieu de travail adapté
Équipes des Entreprises de Travail Adapté (ETA) discutant de l'amélioration continue de leur service de qualité

Een continue verbetering

De MW zijn betrokken bij een permanente verbeteringsstrategie:

  • proactieve opvolging van bestellingen
  • betere communicatie
  • optimalisatie van deadlines

Elke klantfeedback wordt meegenomen om de kwaliteit van de diensten verder te verfijnen.

Normen en erkende labels

Certificeringen die de kwaliteit garanderen

Naast de uitgesproken tevredenheid tonen de MW de strengheid van hun werk aan door het naleven van erkende normen en labels:

✓ AFSCA-normen

Alle MW actief in de voeding voldoen aan de strikte regels van het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen.

✓ FSSC 22000-certificering

Sommige MW beschikken over deze internationale certificering die de veiligheid van voedingsmiddelen in de hele toeleveringsketen garandeert.

✓ Certisys Bio-certificering

Sommige MW beschikken over dit onafhankelijke label dat aantoont dat de producten voldoen aan de Europese normen voor biologische landbouw, met gegarandeerde traceerbaarheid.

✓ Farmaceutische vergunningen (AFMPS)

Sommige MW beschikken over specifieke vergunningen voor farmaceutische behandeling, die een hoog niveau van kwaliteit en naleving garanderen.

Dankzij deze resultaten en deze engagementen tonen de MW aan dat ze zich niet alleen onderscheiden door hun sociale missie, maar ook door de

onberispelijke kwaliteit van hun diensten en producten.

Vraag een offerte aan

Menu

NL

Laten we het ideale MW-bedrijf voor uw project vinden

Inschrijving op de nieuwsbrief

Menu

NL

Demander un devis